محبت جمالی نیا روز پنجشنبه در جلسه ای با حضور اعضای هیات های اجرایی و نظارت برانتخابات در شهرستان سرپل ذهاب افزود: تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار می گیریم و تلاش می کنیم تا شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و بامشارکت حداکثری مردم در این شهرستان باشیم.

وی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس رای مردم و همه پرسی عمومی اداره می شود و ما ثابت کرده ایم که نظامی پایبند به انتخابات هستیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خود، قانون آن به همه پرسی عمومی گذاشته شد و ۹۸ درصد مردم به تثبیت و حمایت از انقلاب رای دادند و امروز نیز مسوولیت های مهم و سنگرهای مدیریتی حساس کشور براساس همان همه پرسی و آرای مردم انتخاب می شوند.

جمالی نیا ادامه داد: ما ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی را با همین منوال و براساس اصل ششم قانون اساسی گذرانده و وارد گام دوم انقلاب اسلامی شده ایم.
ثبت نام انتخابات از یکشنبه دهم آذر ماه جاری آغاز و تا شانزدهم این ماه ادامه دارد، دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.  
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.