سعدی مصطفی زاده روز چهارشنبه در جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان روانسر افزود: وظیفه اصلی تمامی مجریان و ناظرین انتخابات، اجرای صحیح قانون و حفظ بی طرفی و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم بامشارکت حداکثری مردم است.

وی تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی باید با بی‌طرفی و بدون جانبداری و عمل به قوانین ،حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

فرماندار روانسر ادامه داد: برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم مهمترین ماموریت و رسالت همه ارکان نظام در سالجاری است و حفظ اقتدار و وحدت و یکپارچگی از مهمترین دستاوردهای آن است.

مصطفی زاده اضافه کرد: با انجام رای‌گیری، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مشخص شدند که از میان ۳۰ معتمد دعوت شده هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه هیات اجرایی شهرستان متشکل از ۱۱ نفر عضو اصلی است، گفت: هشت نفر عضو هیات اجرایی، فرماندار شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب و رییس اداره ثبت احوال شهرستان مجموعه  هیئت اجرایی را تشکیل می دهند.

در پایان این نشست شریف محمدی، محمد برهان غفوری، امان الله فرجی، کمال مرادی، حمید بهرامی، حسن یاری، فریدون عزتی و ایوب ذائبی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی و آرام قادری، نورالدین فتاحی، اسماعیل شاهمرادی، مریم سلیمانی و امیر کریمی به عنوان عضو البدل انتخاب شدند.

در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود ، شهرستان روانسر ستاد فرعی حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات است.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.