نریمان شفیعی روز دوشنبه در اولین جلسه شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی سرپل ذهاب در محل دادگستری این شهرستان افزود: انتخابات یکی از مولفه های نظام مردم سالاری دینی، مظهر حماسه سیاسی و اقتدار و امنیت کشور و اراده ملت و نمایش عمومی است.

وی اظهار داشت: به سبب اهمیت و حساسیت این رویداد که در کشور وجود دارد، دشمنان خارجی و عوامل داخلی تمام توان و قوای خود را به کار گرفته اند تا فضای امن و سالم انتخابات را ناسالم و ناامن جلوه دهند و انتخابات را با چالش روبرو کنند.

رییس دادگستری سرپل ذهاب گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ناشی از اثبات قدرت جمهوری اسلامی در جلب اعتماد عمومی و علاقه مندی و وفاداری مردم نسبت به نظام، انقلاب و رهبر معظم و ولایت فقیه است.

شفیعی بیان کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بوده به جهت اینکه نخستین دوره مجلس پس از ۴۰ سالگی انقلاب و سنگ بنای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب است که گذاشته می شود.

وی ادامه داد: ارتقای شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهداف مهم است.

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی گفت: پیشگیری از تبلیغات زودرس انتخاباتی از طریق توجیه، ارشاد و هشدار به تشکل‌ها و احزاب و اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان یکی از اولویت های ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور است و پایش و رصد مستمر تحرکات و تبلیغات زودرس انتخاباتی توسط دیده بانان پیشگیری (مردمی) و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مورد توجه قرارمی گیرد.

ثبت نام انتخابات از یکشنبه دهم آذر ماه جاری آغاز و تا شانزدهم این ماه ادامه دارد، دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.