فضل‌الله رنجبر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۸ داوطلب که چهار نفر آنها خانم هستند، تا ظهر دومین روز ثبت‌نام (دوشنبه)، در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: ستاد انتخابات با تشکیل ۱۱ کمیته کاری و با همکاری هیئت نظارت و بازرسی در حال فراهم کردن مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در عین امانتداری است.

فرآیند رسمی انتخابات از ساعت هشت صبح یکشنبه با دستور وزیر کشور همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه کلید خورد.
زمان ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذر ماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذر ماه ادامه خواهد یافت.
فرمانداری های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین، پاوه و سنقروکلیایی که به عنوان مرکزیت حوزه های انتخابی استان انتخاب شده اند، کار نامنویسی از نامزدهای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه اورامانات (روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) یک نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.