بهرام سلیمانی یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: نام نویسی از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در فرمانداری های کرمانشاه، پاوه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین و سنقروکلیایی آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.
وی اظهار داشت: از این تعداد ۴۱ نفر مرد و سه نفر زن هستند.
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه توضیح داد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۲۳ نفر، حوزه انتخابیه پاوه جوانرود، روانسر و ثلاث باباحانی پنج نفر، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین سه نفر، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو سه نفر، حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و اسلام آبادغرب پنج نفر و حوزه انتخابیه سنقروکلیایی پنج نفر برای برای نام نویسی اقدام کردند.
سلیمانی افزود: از این تعداد پنج نفر دارای مدرک دکترا، چهار نفر دارای مدرک کارشناسی و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
وی یادآور شد: چهار نفر از افرادی که امروز نام نویسی کردند دارای سابقه نمایندگی هستند و ۱۲ نفر دیگر نیز سابقه داوطلبی برای حضور در انتخابات مجلس را دارند.
فرایند رسمی انتخابات از ساعت هشت صبح امروز (یکشنبه) با دستور وزیر کشور در استان کرمانشاه کلید خورد.
زمان ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذرماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذرماه ادامه خواهد یافت.
فرمانداری های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین، پاوه و سنقروکلیایی که به عنوان مرکزیت حوزه های انتخابی استان انتخاب شده اند کار نام نویسی از نامزدهای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه اورامانات (روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) یک نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.