مرادعلی تاتار روز شنبه در جلسه تعیین اعضای بازرسان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه قصرشیرین افزود: وظیفه ما اجرای مرّ قانون در انتخابات است و باید در این رابطه پاسخگو باشیم.

وی اظهار داشت: نمایندگان منتخب، توسط رای مردم انتخاب می شوند و آنچه که از درون صندوق های رای بیرون می آید ارادہ و خواست مردم است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: ما وظیفه داریم شرایط مطلوبی را برای اجرای روند انتخابات ایجاد کنیم و با هم افزایی و همکاری با مجموعه هیات نظارت تلاش می کنیم انتخاباتی در شان نظام جمهوری اسلامی  اجرا کنیم.
تاتار با بیان اینکه انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است، افزود: مردم همواره حضوری پررنگ پای صندوق‌های رای داشته اند و این از افتخارات نظام است که همه ارکان مهم آن با رای مردم انتخابات می شوند.
وی بر ضرورت کار بازرسی در انتخابات تاکید کردو گفت: یکی از اصولی که برای سلامت انتخابات باید مدنظر قرار گیرد بازرسی است.
در پایان احکام بازرسان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه قصرشیرین به اعضا ابلاغ شد.

ثبت نام انتخابات از یکشنبه دهم آذرماه جاری آغاز می‌شود و تا شانزدهم این ماه ادامه دارد، دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.