روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه روز جمعه به نقل از هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این دیدار اعلام کرد: حافظ قشقایی با کسب مدال نقره رقابت های جهانی وزنه برداری در سبک وزن بعد از چهار دهه در ورزش کشور تاریخ ساز شد و این موفقیت ارزنده برای ایران اسلامی عزت و سربلندی و برای مردم شادی و نشاط ایجاد کرد. 

استاندار کرمانشاه از تلاش های خانواده و به ویژه پدر این ورزشکار و قهرمان پرافتخار به عنوان مربی تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: با تمام توان از قهرمانان حمایت خواهیم کرد و برای ما افتخاری ارزشمند است که پدر ایشان به عنوان مربی نقشی مهم و پراهمیت در فرآیند رشد و شکوفایی چنین قهرمانی داشته است.

وی افزود: با توجه به لزوم ایجاد شرایط و زیرساخت مناسب برای انجام تمرینات قهرمانان وزنه برداری دالاهو و رشد، پرورش و شکوفایی استعدادهای این رشته، ۲ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز سالن وزنه برداری کرند غرب اختصاص خواهد یافت و امیدواریم این مهم زمینه معرفی و ظهور قهرمانان دیگری در این منطقه شود.

بازوند از ورزش به عنوان بزرگترین و سازنده ترین میدان تربیت نام برد و گفت: با سرمایه گذاری در ورزش، فراهم نمودن امکانات و توسعه زیرساخت ها ضمن توجه به ورزش قهرمانی امکان گسترش ورزش همگانی نیز ایجاد می شود و یقینا دستیابی به جامعه ای سالم و کارآمد از مسیر ورزش امکان پذیر است.

حافظ قشقایی ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشور موفق شد در اولین حضور خود در تیم ملی و در رقابت های جهانی وزنه برداری تایلند به مدال نقره دست یابد. 

شهرستان دالاهو با ۳۷ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.