سرهنگ ابوذر انوری روز سه‌شنبه در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان جوانرود به آشوب‌ها و حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: بسیج مدافع مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به چهل سالگی بسیج مستضعین، افزود: امروز دوران پیری و فرسودگی بسیج نیست بلکه روز بالندگی  و پویایی این نهاد مردمی است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود به نقش بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در طول چهل سال دوران انقلاب نقش‌های ارزنده‌ای ایفا کرده و اکنون نیز  ادامه دارد.

سرهنگ انوری یادآور شد: نقش بسیج در دفاع از انقلاب، در مساجد و محلات، در سازندگی و بصیرت افزایی نقشی بارزو  برجسته‌ای است.

امام جمعه موقت جوانرود نیز در این همایش با گرامیداشت هفته بسیج  به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت:  مردم شریف جوانرود از وقوع چنین حوادثی بسیار غمگین و ناراحت هستند.

مُلا مهدی ذکایی با بیان اینکه انتقاد و اعتراض با اغتشاش متفاوت است، افزود: اعتراض باید در چهارچوب قانون و به دور از هرگونه تخریب و تعدی به اموال عمومی و دولت صورت گیرد.

تجلیل از بسیجیان نمونه، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، ویزیت رایگان و مشاوره حقوقی از دیگر برنامه‌های دیگر این همایش بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.