سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از اغتشاشات هفته گذشته، کار شناسایی عوامل آشوبگر که به بیت المال و اموال مردم آسیب وارد کرده بودند، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی کرمانشاه موفق به شناسایی سه تن از عوامل ناامنی و تخریب اموال عمومی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: این افراد علاوه بر وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی نظیر بانک ها، به سمت گشت کلانتری 21 نیایش و ماموران آن نیز تیراندازی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف مجرمان دستگیر شده به جرایم خود، از معرفی آنها به دستگاه قضائی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

سردار جاویدان در پایان و باتاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست،گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

افراد آشوب طلب هفته گذشته خسارت زیادی به اموال عمومی و دولتی کرمانشاه وارد کردند.
در جریان ناآرامی های هفته گذشته «ایرج جواهری» از افسران پاسگاه انتظامی شهرک الهیه توسط افراد آشوب طلب به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.