سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در جریان ناآرامی های هفته گذشته، عده ای از اشرار با سوء استفاده از برخی مطالبه گری مردم دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

وی افزود: این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج به دنبال تحقق خواسته های دشمنان بودند که با حضور به موقع پلیس و نیروهای بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی ها خاموش شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس پس از ختم غائله درگیری ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی ها پرداخت و موفق شد تاکنون بسیاری از سردسته های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد تا دستگاه قضائی نیز برابر قانون برخوردهای لازم را با اشرار و اغتشاشگران انجام دهد تا دل مردم که از پس این حوادث جریحه دار شده بود، التیام یابد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت، گفت: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای درگیر بازگشت. 

سردار جاویدان یادآوری کرد: اقتدار پلیس در مواجهه با آشوبگران بار دیگر ثابت کرد ماموران پلیس با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می کنند و در این راستا نیز شهدایی مانند شهید «ایرج جواهری» تقدیم کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه در مراسم راهپیمایی روز گذشته اشاره و اظهار کرد: آنها با حضور به موقع خود به فرمایش های رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پیام خود را به گوش دشمنان رساندند.

وی گفت: بصیرت مردم اتقلابی کرمانشاه یکی از دلایلی بود که دشمنان نتوانستند به اهداف و برنامه های خود در این استان مرزنشین دست یابند تا ثابت کنند که آشوبگران در این کشور جایی ندارند.

سردار جاویدان در پایان فرا رسیدن هفته بسیج را نیز گرامی داشت و گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) است که در طول ۴۰ سال اخیر نقش به سزایی در موفقیت های انقلاب داشته و در جریان حوادث اخیر نیز به خوبی ظاهر شد.

افراد آشوب طلب هفته گذشته خسارت زیادی به اموال عمومی و دولتی کرمانشاه وارد کردند.
در جریان ناآرامی های هفته گذشته «ایرج جواهری» از افسران پاسگاه انتظامی شهرک الهیه توسط افراد آشوب طلب به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.