پرویز توسلی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: دستگاه قضائی با عوامل داخلی دشمنان و آنهایی که در تخریب اموال عمومی، بانک ها و همچنین اموال مردم نقش داشتند به صورت جدی برخورد می کند.

وی ادامه داد: قاطعیت دستگاه قضائی در برخورد با چنین مجرمانی در گذشته نیز بارها به اثبات رسیده و در این راستا از همه ظرفیت های قانونی استفاده می کنیم.

توسلی زاده همچنین در خصوص افرادی که ناخواسته وارد این جریان شده و اغتشاشگران را همراهی کردند، گفت: دستگاه قضائی سعی می کند رافت اسلامی شامل حال افراد فریب خورده شده و با اغماض به جرم این افراد نگاه می کند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: سردسته های اغتشاشگر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حسابشان از مردم جداست چرا که عامه مردم مطالبات خود را عنوان کردند اما این افراد دست به هرج و مرج و تخریب اموال مردم و عمومی زدند.

وی همچنین به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی صبح امروز اشاره کرد و اظهار داشت: حضور گسترده آنها بسیار خوب و اثرگذار بود و با انگیزه بالایی در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب ظاهر شدند.

توسلی زاده در پایان گفت: مردم بزرگترین مدافعان انقلاب و نظام هستند و به طور قطع خود آنها به اغتشاشگران اجازه فعالیت و بی نظمی و تخریب اموال عمومی را نخواهند داد.

در جریان ناآرامی های هفته گذشته «ایرج جواهری» از افسران پاسگاه انتظامی شهرک الهیه توسط افراد آشوب طلب به شهادت رسید.

افراد آشوبگر همچنین خسارت زیادی به اموال مردم و دولتی شهر کرمانشاه وارد کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.