صابر رحیمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: باحمایت استاندار کرمانشاه برای اولین بار در استان مجمع خیرین را تشکیل دادیم و در اولین جلسه، گروه صنعتی مدلل ۹ میلیارد تومان را برای احداث این ۱۵ زمین چمن مصنوعی تخصیص داد.

وی اعتبار مورد نیاز برای هر زمین چمن مصنوعی را ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: شهرداری کرمانشاه در حال جانمایی زمین‌های مورد نیاز است و قصد داریم در ۶ ماه اول سال ۹۹ این ۱۵ زمین چمن مصنوعی را به بهره‌برداری برسانیم.

رحیمی ادامه داد: قرار است سه زمین چمن مصنوعی را در اختیار آموزش‌ و پرورش قرار دهیم و اعتقاد داریم اقدام خیرخواهانه خانواده مدلل نویدبخش روزهای خوبی برای ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از تشکیل مجمع خیرین ورزش استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: در دومین جلسه قرار است مبلغ ۶ میلیارد تومان برای احداث ۲ مجموعه ورزشی در بافت‌های فرسوده کرمانشاه توسط یکی دیگر از خیرین تخصیص داده شود که در صورت نهایی شدن، جزییات و نام خیر را هم منتشر می‌کنیم.

رحیمی تشکیل جلسات مجمع خیرین را بسیار مفید و موثر دانست و گفت: بعد از برگزاری دومین جلسه ما اعتبار ۲ سال اداره ورزش و جوانان را تامین کرده‌ایم که کار بسیار بزرگی است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.