رستگاریوسفی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جوانرود با بیان مسائل و مشکلات پروژه محور گردشگری (جاده سلامت) اظهارداشت: باتوجه به اینکه این پروژه از خواسته ها و مطالبات مردمی است و هزینه زیادی برای آن صرف شده ضرورت دارد هرچه سریعتر توسط دستگاه بهره بردار تعیین تکلیف و نواقص آن برطرف شود.

فرماندار جوانرود درادامه به ظرفیت های بالای گردشگری این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: روستاهای هدف گردشگری جوانرود در برنامه کرمانشاه ۲۰۲۰ قرار گیرند.

یوسفی، بر اجرایی شدن کریدورهای گردشگری شهرستان جوانرود تاکید کرد و یادآورشد: منطقه بیله ای، حوری آباد و شروینه ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز در رابطه با تعیین تکلیف پروژه جاده سلامت گفت: این پروژه طرح ندارد و زیرساخت های آن بر مبنای صنعت گردشگری تعریف نشده است.

امید قادری افزود: از مجموعه استانداری تقاضا داریم این پروژه را به دستگاه دیگری به عنوان بهره بردار واگذار کند.

وی اظهارداشت: لازمه کار پروژه جاده سلامت این است که ابتدا این پروژه در کارگروه زیربنایی تصویب و پس از فراخوان به بخش خصوصی واگذار شود.

در این جلسه سیروس بهرامی به عنوان مدیرجدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جوانرود معرفی و از خدمات کیومرث اعظمی قدردانی شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.