حامد منکرسی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری این همایش به ایرنا گفت: این همایش هم اکنون باهدف آشنایی با حملات سایبری نسل جدید برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، از راهکارهای مقابله با حملات سایبری نسل جدید و بررسی راهکارهای عملیاتی در استان به عنوان دیگر محورهای این همایش یاد کرد.

مدیرمرکز تخصصی آپا دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص سخنرانان این همایش، افزود: در این همایش شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بیان اقدامات انجام شده در استان در راستای افزایش امنیت سایبری، افشین کریمی معان توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به بیان اهمیت امنیت سایبری در پدافند غیرعامل و همچنین غلامرضا مرتضوی، مدیرکل پدافند غیرعمل استان به بیان اهمیت امنیت سایبری در پدافند غیرعامل پرداختند.

در این همایش معرفی سند جامع امنیت فناوری اطلاعات کشور توسط فرهاد مردوخی مدیر آزمایشگاه معماری سازمانی دانشگاه رازی، بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی دفاع سایبری در کشور توسط محمد ایمانی مدیرفناوری اطلاعات استانداری کرمانشاه، راهکارهای مقابله با حملات سایبری نوین توسط حصاری مقدم و تهدیدات سایبری توسط حامد منکرسی مدیر مرکز آپا دانشگاه رازی انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.