سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرتی کارکنان انتظامی استان که در سرسرای اجتماعات تالار پردیس کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: آنچه که رهبر فرزانه انقلاب امروز بیش از هر زمان دیگری از کارکنان نیروهای مسلح و همچنین اقشار مختلف مردم مطالبه دارند حفظ هوشیاری در برابر توطئه دشمنان و همچنین بصیرت است.

وی افزود: داشتن بصیرت در هر مقطعی از تاریخ ممکن است به کار آدمی آمده و وی را از بسیاری حوادث و گزندها که او را در مسیر دوراهی قرار می دهد حفظ کرده و راه درست را به وی نشان دهد.

سردار جاویدان، نمونه بارز اهمیت بصیرت داشتن را در حوادث سال ۸۸ و فتنه ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب و فریب خوردگان داخلی عنوان کرد و گفت: در آن روزهای پرآشوب، این بصیرت افراد بود که به کار می آمد تا بتوانند راه درست را از بیراهه تشخیص و به دامان دشمن نیفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در دوران فتنه سال ۸۸، بسیاری از خواص به دلیل نداشتن بصیرت قدم در راهی گذاشتند که سرانجام آن گرفتار شدن در دام دشمن و افتادن از چشم ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی بود و حاصلی جز حسرت و پشیمانی برایشان به همراه نداشت.

وی گفت: اگر امروز می بینیم که رهبر فرزانه انقلاب بارها روی کلمه بصیرت تاکید می کنند به دلیل اهمیت آن است، موضوعی که اهمیت آن نزد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح بیش از سایر ارگان هاست. 

سردار جاویدان، با ابراز خرسندی از برگزاری دوره های بصیرتی در سطح عموم کارکنان انتظامی، گفت: این دوره ها در گذشته تنها ویژه فرماندهان و مدیران ارشد نیروی انتظامی بود که در سال های اخیر امکان حضور اکثر کارکنان در آن فراهم شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فعالیت چند هزار شبکه ماهواره ای و تلویزیونی علیه جمهوری اسلامی به عنوان بیرق دار مبارزه با ظلم و ستم در جهان، گفت: هر قدر بصیرت خود را افزایش دهیم در واقع خود را مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان بیمه کرده ایم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا کارکنان انتظامی استان کرمانشاه بتوانند تجربیات مفیدی از دوره های بصیرتی برگزار شده کسب و آنها را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیرند.

سرهنگ «ایرج علیمرادی» معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز در سخنانی، افزایش بصیرت و دانش کارکنان را از جمله اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.