محمدابراهیم الهی تبار چهارشنبه شب در شانزدهمین همایش علوم دارویی ایران در کرمانشاه در هتل پارسیان کرمانشاه، به نامگذاری این استان توسط رهبر معظم انقلاب به نام سینه‌ ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ما به خود می بالیم که اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک مقدسمان به دست دشمن بیافتد.

وی اظهارداشت: کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در بخش های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی مطرح است و زیرساخت‌های مناسبی در استان وجود دارد.

او گفت: سرمایه های بزرگ علمی و فرهنگی و وجود مراکز علمی و دانشگاهی بسیار پیشرفته و مجهز موجب شده استان کرمانشاه در غرب کشور در جایگاه ویژه ای قرار گیرد.

الهی تبار با اشاره به دومین سالگرد زلزله سرپل ذهاب اقدام ها و خدمات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی را در این زمینه قابل تقدیر دانست و افزود: این دانشگاه در مدیریت زلزله سال ۹۶ و همچنین سیل امسال و کمک به آسیب دیدگان بسیار خوش درخشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: در کنار بهداشت و درمان همکاری و مشارکت مردم موجب شد کمترین آسیب در سیل امسال متوجه استان شود.

الهی تبار افزود: همکاری دانشگاه علوم پزشکی در اربعین حسینی و تمهیداتی که توسط این دانشگاه در جای جای استان و مرز خسروی پیش بینی شد بسیار مهم و قابل تقدیر بود. 
وی با اشاره به ارتقا سطح علمی کشور در شرایط سخت کنونی و با وجود تحریم ها گفت: اکنون دانایی دانشجویان و پژوهشگران ما به توانایی آنها منجر شده و شاهد پیشرفت کشور در تمام عرصه ها هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.