مردم روانسر باحضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی، با سردادن شعارهای «مرگ بر استکبار» ، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، جنایت های دشمنان این آب و خاک را به شدت محکوم کردند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه روانسر در این مراسم گفت: ۱۳ آبان تجلی استکبار ستیزی ملت ایران و روز بزرگ مرگ بر آمریکا است.

حجت الاسلام صادق زارعی افزود: در ۱۳ آبان هویت واقعی آمریکا و چهره استکبار برای جهانیان برملا شد.

وی تصریح کرد: با نگاهی گذرا بر تاریخ در یک قرن گذشته  برای ما روشن می شود که آمریکای جنایتکار به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بیش از ۱۰۰ جنگ نقش داشته است.

خروش ضد استکباری مردم  شهرستان جوانرود در ۱۳ آبان 
مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان جوانرود نیز با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
اقشار مختلف مردم  این شهرستان اعم از دانش آموز و دانشجو یکصدا فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ براستکبار جهانی سردادند و بار دیگر حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم  جوانرود با حضور گسترده و یکپارچه خود در این آیین ضمن اعلام وحدت و همبستگی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان با در دست داشتن بنر و دست نوشته هایی که روی آن شعارهایی همچون مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل نوشته بود این روز را گرامی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود با اشاره به ویژگی های استکبار گفت: ۱۳ آبان فرصتی است تا خواسته هایمان برای محو هرگونه استبداد و استکبار در دنیایی که در آن زندگی می کنیم دوباره فریاد کنیم.

حجت الاسلام صالح امجدیان با بیان اینکه در تاریخ هرملتی روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که انان را از شر فرعونیان نجات دهد، افزود: در نظام جهوری اسلامی نیز اعیاد و مناسبت های مهمی وجود دارد که باعث تحکیم و انسجام ملت ایران شده است و یکی از این روزها  ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است.

۱۳ آبان روز دفاع از کرامت و عظمت ایران و ایرانیان است
فرماندار دالاهو هم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز مقابله با استکبار جهانی و در واقع دفاع از کرامت، بزرگواری و عظمت ایران و ایرانی است.
کرم محمدی افزود: حق قضاوت کنسولی یا همان کاپیتولاسیون معمولا از سوی قدرت‌های بزرگ استعمارگر به کشورهای ضعیف و تحت سلطه تحمیل می شود که در پرتو این قانون، استقلال یک کشور، حیثیت و شان یک ملت لگد مال و منکوب می شود.

وی اظهارداشت: آنچه ۵۵ سال پیش حضرت امام خمینی (ره) در مخالفت با تحمیل کاپیتولاسیون انجام داد برای دفاع از اقتدار و استقلال ایرانیان بود.

نماینده عالی دولت در دالاهو با اشاره به حضور و تجمع دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ در درب دانشگاه تهران و شهادت جمعی از آن ها، گفت: این حرکت نشان داد که نسل نوجوان و جوان کشور برای احیای ارزش های والای دینی و ملی حاضر به ایثار جان خود هستند.

محمدی با اشاره به فلسفه وجودی شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران اظهار داشت: این شعار مخالفت با سیاست های فرامرزی کاخ سفید یعنی ابراز انزجار نسبت به کسانی که چهل سال است ملت ایران را تحت محاصره اقتصادی قرار داده اند.

 وی ادامه داد: فریاد مرگ بر آمریکا یعنی مرده باد آنانی که فرمان شلیک به سمت ناوچه های سهند، سبلان و جوشن در ۲۹ فروردین ۶۷ و همچنین هواپیمای مسافربری کشورمان در ۱۲ تیرماه سال ۶۷ صادر کردند و ۲۹۰ نفر از هم وطنان غیر نظامی را به شهادت رسانیدند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور قشرهای مختلف مردم در شهرستان دالاهو  از مسجد المهدی (عج) تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

بزرگترین پیام حضور مردم در راهپیمایی دفاع از نظام و اطاعت از رهبری است
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بزرگترین پیام سیل خروشان مردم شهرستان سرپل ذهاب هم صدا با ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دفاع از نظام الهی در سایه اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در تجمع راهپیمایان ۱۳ آبان در سرپل ذهاب افزود: با وجود برنامه ریزی، تهدیدات و تحریم های دشمن، هر وقت نیاز باشد مردم همیشه در صحنه گردهم جمع می شوند و پشت سر ولایت فقیه از انقلاب، نظام، کشور و رهبر دفاع خواهند کرد.  

وی اظهار داشت: ما باید دشمن شناس باشیم و امروز و این ایام فرصتی برای نسل سوم و نسل چهارم انقلاب است تا خوب دشمنان خود و آمریکای جنایتکار و توطئه ها و سناریوهای آنان را بشناسند و در موقع و زمان مناسب برعلیه آمریکا و کشورهای استکباری انزجار و تنفرخود را نسبت به سیاست های غلط آن ها اعمال کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دانش آموزان، جوانان و مسئولان بدانید، اگر بخواهیم گام دوم انقلاب شکل بگیرد باید جوانان انقلابی و مسئولان انقلابی تربیت کنیم و حوزه علمیه با تفکر انقلابی شکل بگیرد تا برتمام مشکلات که از طرف جبهه استکباری برما تحمیل می شود خارج شویم.

فاطمی نسب ادامه داد: امروز وظیفه داریم همچنان که در این چهل سال گوش به فرمان رهبری بوده ایم، گوش به فرمان رهبری باشیم و خودمان را برای میدان های بزرگ و مهم آماده کنیم.

وی تاکید کرد: دانش آموزان و دانشجویان ما امروز وظیفه دارند که تفکرات آمریکایی ها و تربیت یافتگان مکتب آمریکایی را از کشور بیرون برانند.

وی افزود: در کشوری که خون شهدای بسیاری برای پیروزی انقلاب اسلامی آن نثار شده نباید افرادی با تفکرات غربی و لیبرالی در مسئولیت قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی افرادی مومن، انقلابی و جهادی و بدون داشتن تفکرات لیبرالی را برای ورود به خانه ملت که به گفته امام بزرگوار ما در راس امور است، انتخاب خواهیم کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.