حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا ادیانی» که به عنوان سخنران ویژه مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمانشاه حضور یافته بود، اظهار داشت: تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان بیگناه در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ هر کدام رویدادهای بسیار مهمی بودند که در آینده و سرنوشت انقلاب سهم مهمی ایفا کرد.

وی با اشاره به آغاز خباثت های آمریکای جنایتکار علیه ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: آنها در طول ۴۰ سال اخیر هر توطئه و دسیسه ای که به ذهنشان می رسید علیه جمهوری اسلامی به کار بستند تا بتوانند به انقلاب ضربه بزنند.

حجت الاسلام ادیانی، تحریم های گسترده علیه ملت ایران، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج فارس، حمله به طبس، تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، ترور بسیاری از شخصیت های ممتاز و طراز اول انقلاب و بسیاری از عهد و پیمان شکنی ها را از جمله اقدامات خصمانه آمریکا علیه کشورمان اعلام کرد. 

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: آمریکا به خیال خام خود توانسته با تحریم های همه جانبه، ملت ایران را به زانو درآورد و انها را از انقلاب و نظام روی گردان کند اما در چنین روزهایی که مراسم راهپیمایی برگزار می شود، ملت بزرگ و با بصیرت ایران آنها را متوجه اشتباه و خطای بزرگ خود می کنند.

وی تصریح کرد: قدم گذاشتن در مسیر توسعه، شکوفایی و رشد و بالندگی از دیگر نشانه های بی اثر بودن تحریم های آمریکاست، کما اینکه با وجود همه مشکلاتی که از سوی دشمنان برای ما ایجاد شده، امروز در بحث تجهیزات دفاعی و نظامی یک قدرت بزرگ و غیرقابل انکار در منطقه و جهان هستیم.

حجت الاسلام ادیانی گفت: تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز به مرحله ای رسیده که قادر هستیم نقطه زن دشمن را در فاصله ۲۵۰۰ کیلومتری هدف قرار دهیم.

این مقام بلندپایه در نیروی انتظامی به تبلیغات رسانه ای دشمنان علیه کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: امروز اگر کوچکترین حادثه ای در کشور رخ دهد رسانه های آمریکا آن را با بزرگنمایی به همه جهان مخابره می کنند اما اتفاقات کشور خود را دور از دسترس دیگران و خصوصا رسانه ها قرار می دهند. 

وی گفت: آمریکا با این اقدامات سعی دارد چهره تطهیر شده ای از خود به نمایش گذاشته و در مقابل سیمای جمهوری اسلامی را در مقابل جهانیان مخدوش کند که به فضل الهی این حربه نیز با شکست مواجه می شود.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز گفت: در این بیانیه راه سربلندی، عزت و توسعه و پیشرفت به خوبی بیان و وظایف هر دستگاهی به خوبی تبئین شده است، بیانه ای که اجرای آن باعث سعادت جمهوری اسلامی و مردمانش خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین مردم را سرمایه اصلی انقلاب معرفی کرد و گفت: آنها ۴۰ سال است که با همه توان پای انقلاب ایستاده و در هر شرایطی از دستاوردهای ارزشمند آن حمایت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند که نهایت توان خود را برای رفع مشکلات آنها به کار گیرند.

حجت الاسلام ادیانی در پایان با تقدیر از حضور همیشگی مردم کرمانشاه در صحنه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: آنها بارها عشق و ارادت خود را به انقلاب و رهبری ثابت کرده و شایسته تقدیر و خدمات رسانی مناسبتر هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.