در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه قشرهای مختلف مردم، دانشجویان و دانش آموزان حضور دارند. 
در شهرستان قصرشیرین راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از میدان مهدیه تا میدان مرزبانی با فریادهای ضداستکباری مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل طی کردند.
حضور گسترده مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان قصرشیرین، کارگران، بازاریان و اصناف، دستگاه های اجرایی شهرستان، اصناف و کسبه همراه و همگام با دانش آموزان قصرشیرینی در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم و انزجار مرزنشینان را از استکبار جهانی به ویژه آمریکا به جهانیان نشان می دهد.
مردم قصرشیرین در راهپیمایی امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین و شعارهای ضداستکباری بار دیگر ثابت کردند که هرگز دشمنی های آمریکا را فراموش نمی کنند.
دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل خشم و انزجار خود از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
مرزنشینان شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه در هر مقامی و از هر قشری با پرچم مقاومت و ایستادگی در میدان مبارزه با استکبار حاضر شده اند تا پیام استکبارستیزی را به گوش جهانیان برسانند.
دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب هم‌صدا و همگام با مردم سراسر کشور با شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سر دادند.
۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کشور شناخته شده که هرساله مردم ایران در این روز با برپایی راهپیمایی باشکوه، تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.
قرائت قطعنامه که با فریاد الله اکبر مردم شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه همراه شد پایان بخش آیین راهپیمایی ۱۳ آبان در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.