امید قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به این که سهم و تعهد اشتغال این اداره کل در سال ۹۸، پنج هزار ۳۱۰ نفر اشتغال پیش بینی شده، گفت: باتلاش و پیگیری کارکنان این اداره کل، تاکنون و در حالی که بیش از چهار ماه تا پایان سال ۹۸ زمان باقی است، این اداره کل برای تعداد سه هزار و  ۴۱۲ نفر اشتغال فراهم کرده است.
او اظهار داشت: توسعه اقامت گاه های بوم گردی، توسعه گردشگری الکترونیک، افزایش ظرفیت هتلینگ و ایجاد تاسیسات گردشگری خارج از ظرفیت هتلینگ از جمله طرح های اقتصاد مقاومتی این اداره کل است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، تجهیز کارگاه های صنایع دستی، کمک به ایجاد و پشتیبانی مراکز و دفاتر اطلاع رسانی خدمات گردشگری در استان و ایجاد اقامت گاه بوم گردی در هر روستا را از دیگر طرح های این اداره کل عنوان کرد.
او افزود: این مهم باتلاش مستمر در عرصه های میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری تا ۱۲ آبان ماه ۹۸ به استناد گزارش سامانه رصد اشتغال استان تحقق یافته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: در بین شهرستان های استان، هرسین با تعهد اشتغال ۴۲۶ نفر و ایجاد اشتغال ۶۳۸ نفر و در نتیجه تحقق ۱۵۰ درصدی، بیشترین سهم را در اشتغال این حوزه به خود اختصاص داده است.
او ادامه داد: جوانرود با ۱۰۲ و کنگاور ۹۱ درصد تحقق اشتغال در رتبه های بعدی این حوزه قرار دارند. 
یکی از برنامه‌هایی سال‌جاری مدیران کرمانشاه، کاهش سه درصدی نرخ بیکاری است که برای این کار لازم است ۲۰ تا ۲۲ هزار شغل ثابت و خالص در استان ایجاد شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.