محمودرضا مرادی روز یکشنبه در جلسه هیات امنا مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) افزود: بیمارستان امام رضا (ع) با وجود بخش‌های متنوع در بحث پیوندها و سرطان جایگاه ارزشمندی در غرب کشور دارد.

او با اعلام اینکه در این مرکز ۲۰ اتاق عمل وجود دارد و روزانه ۷۰ تا ۸۰ عمل جراحی انجام می‌شود که ظرفیت افزایش تعداد اعمال جراحی را دارد، گفت: سعی داریم بخش جراحی چشم را در اتاق عمل این بیمارستان فعالتر کنیم.

مرادی، اولویت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را تکمیل پروژه‌های نیمه کاره دانست و تصریح کرد: عمده مسائلی که باعث توقف پروژه‌ها شده مسائل حقوقی و مالی است.

کمبود ۱۴۷ پرستار در بیمارستان امام رضا

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه نیز در این جلسه با بیان اینکه این مرکز ۷۵۴ پرستار دارد، گفت: در مقایسه با استانداردها با کمبود ۱۴۷ نیروی پرستار روبرو هستیم.

علی سروش، همچنین با بیان اینکه حدود ۸۶۸ میلیارد ریال از سازمان‌های بیمه‌گر طلب داریم، افزود: ۴۰۴ نفر نیروی طرحی داریم و ماهیانه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بابت حقوق و مزایای نیروهای شرکتی و طرحی پرداخت می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: در اواخر آبان امسال مرکز سوانح و سوختگی راه اندازی خواهد شد و پس از مرکز استروک سنتر و مرکز جامع سرطان، ساخت فضایی برای پاویون اساتید به عنوان آخرین پروژه بیمارستان در نظرگرفته شده است.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره برداری رسید. 

این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است. 

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.