به گزارش خبرنگار ایرنا، حسینعلی امیری روز سه شنبه در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه اظهارداشت: امروز موضوع ورزش و جوانان به عنوان یکی از مسائل مهم در ایران و جهان مطرح است و یکی از مهمترین دستاوردهای ملت ها محسوب می شود.
وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری یکی از شعارهایی که در ۲ دوره انتخابات قبلی مطرح کردند، توجه به ورزش، جوانان و بانوان بود و امروز می بینیم که این شعارها در کشور محقق شده اند.
معاون پارلمانی رییس جمهوری عنوان کرد: امروز می بینیم که بانوان و مدیران جوان در سطوح مختلف دولت حضور دارند و نقش های اساسی ایفا می کنند.
امیری در بخش دیگری از صحبت های خود به توجه دولت به امر ورزش پرداخت و گفت: پیش از این اماکن ورزشی در در مراکز استان ها تمرکز داشتند اما امروز می بینیم که امکانات ورزشی در تمام شهرستان ها به صورت متوازن توزیع شده اند.
وی با بیان اینکه دولت توزیع عادلانه امکانات را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: اجرای ۱۳۷ پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان کرمانشاه به ویژه شهرستان های دورافتاده خود گواه توجه دولت به شهرستان ها است.
معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین توجه به بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) نیز اشاره کرد و گفت: مردم استان کرمانشاه از دیرباز میزیان زایران اربعین حسینی بوده اند از این رو بازگشایی مرز مردم این استان را خوشحال کرد.

۸۰۶۶/۹۶۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.