مرتضی کوهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با گرامیداشت هفته ملی کودک گفت: از این تعداد ۱۰۴ مهد در روستاها و مابقی در سطح شهرهای استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه متناسب با نامگذاری هر روز یک برنامه توسط بهزیستی استان اجرا می شود، افزود: امروز ۱۵ مهرماه شاهد حضور کودکان در بهزیستی استان به منظور دیدار با مسوولان هستیم.

معاون اجتماعی بهزیستی کرمانشاه، به اجرای برنامه غذای گرم در مهدکودک طراوت در ۱۶ مهر و جشن بزرگداشت هفته کودک در هتل لاله بیستون در ۱۷ مهر اشاره کرد.

این مسوول از حضور کودکان در کتابخانه غدیر در ۱۸ مهر خبر داد و یادآور شد، برگزاری مراسم سه ساله های حسینی، بزرگداشت هفته کودک در مراکز شبه خانواده و بازدید کودکان از تکیه نازیخی و مذهبی معاون الملک از دیگر برنامه های بهزیستی با هماهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در هفته ملی کودک است.

وی از بازدید مهدهای کودک از نمایش عروسکی در محل بوستان معلم از ۱۳ تا ۱۹ مهر با هماهنگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به عنوان دیگر برنامه ها یاد کرد.

۶ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در استان وجود دارد که به ۹۵ کودک خدمات ارائه می دهند و علاوه بر این ۱۰۳ کودک نیز امدادبگیر اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه هستند.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.