به گزارش ایرنا، سیروس شهبازی روز دوشنبه در نشست با فرماندار جوانرود و بازدید میدانی از پروژه های گازرسانی افزود: کار گازرسانی به روستاهای این شهرستان در قالب چهار پروژه تعریف شده که پیمانکاران این پروژه ها در مرحله تجهیز کارگاه هستند.

وی اظهار داشت: این پروژه ها شامل روستاهای سراب بس سیدعالی، سیاران نهراب، نهراب ده رش، بانی گمکان و چشمه بلور بانی عزیزی است که تعیین تکلیف شده و در مرحله اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیمانکار روستاهای کانی گوهر، کولسه، ماساندر، بیاشوش، سرود علیا و سفلی، کلی و ترکپان، آیشه دول، چشمه میران، گلی و گلباغی، دهسرخ، کوری و یاری، عزیزآباد و علی آباد کهنه نیز تعیین شده و در مرحله تجهیز کارگاه هستند و مابقی روستاها نیز بزودی پیمانکار آنها معرفی می شوند.

شهبازی یادآور شد: تاکنون به ۱۳ روستای شهرستان جوانرود در قالب ۴۰ درصد خانوارها و بیش از ۹۹ درصد خانوارهای شهری گازرسانی شده است.

فرماندار جوانرود نیز گفت: در جلسه ای که امروز با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه داشتیم آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان بررسی شد و با توجه به اینکه در سال گذشته چند پروژه گازرسانی فسخ قرارداد شده بود این پروژه ها دوباره تجدید پیمان و تا پایان مهرماه عملیات گازرسانی آنها آغاز می شود.

رستگار یوسفی، با تاکید بر اینکه در پروژه دهسرخ بخش عمده حجم عملیات و شبکه داخل روستا انجام گرفته و در مرحله اتمام است، افزود: با توجه به وضعیت کوهستانی بودن، طبیعت سرد و خشن منطقه و محدودیت فصل کاری انتظار داریم در انجام کار تسریع و به پیمانکار ابلاغ شود.

وی اظهار داشت: روستاهایی که کار اجرایی کمتر، در کمترین فاصله، در مناطق سردتر و در زمان کوتاهتر به سرانجام می رسند در اولویت کاری قرار می گیرند.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.