به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای اداری و تامین با فرمانده و کارکنان انتظامی قصرشیرین افزود: امروز نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح تمامی دسیسه ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و ایران از امن ترین کشورهای جهان و منطقه خاورمیانه است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در قصرشیرین در کنار رسالت اصلی خود برای برقراری نظم و انضباط اجتماعی و امنیت در تمامی مناسبت ها و آیین ها نیز حضوری فعال دارند.

امام جمعه قصرشیرین نیز با تقدیر از نیروهای خدوم انتظامی گفت: امنیت موجود در کشورمان به برکت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام علی ملکی افزود: تلاشگران نیروی انتظامی نقشی مهم در برقراری نظم در جامعه دارند و در برخورد با هنجارشکنان هیچ چشم پوشی و اغماضی ندارند و این رسالت سنگین آن ها را در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و حفاظت از امنیت جامعه می رساند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته ناجا از آغاز هوشمندسازی پلیس شهرستان به تجهیزات و امکانات روز در انجام ماموریت ها و وظایف محوله خبر داد و گفت: همچنین نصب دوربین بر روی البسه پلیس نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ عنایت فلاحی، از افزایش ۶۵ درصدی کشفیات سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: با تعامل و اعتماد خوبی که بین مردم و پلیس برقرار شده است تعداد تماس های گرفته شده با پلیس از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد در ۶ ماه نخست پارسال شاهد افزایش آن به چهار هزار و ۱۰۰ فقره در مدت مشابه امسال هستیم که این همان اعتماد مردم به پلیس و انتظامی را می رساند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.