به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علیرضا مرزبانی» به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه در مسجد شافعی، فرا رسیدن هفته ناجا را گرامی داشت و گفت: امروز پلیس به عنوان حافظ جان و مال مردم از هیچ تلاشی برای ارتقاء امنیت در جامعه دریغ نمی کند.
وی با اشاره به اهمیت نظم و امنیت در جامعه گفت: هیچ کشوری رنگ و بوی توسعه و پیشرفت را به خود نمی گیرد مگر اینکه از امنیت لازم برخوردار باشد.
سردار مرزبانی، امنیت پایدار را بستر توسعه در همه امور دانست و گفت: پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی در ۴۰ سالی که از حیات آن می گذرد به دلیل برخورداری از امنیت مطلوب و پایدار بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه پلیس باید به تراز انقلاب اسلامی برسد، گفت: از سال گذشته اقدام های بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته و همه ارکان پلیس شبانه روز برای تحقق این مهم تلاش می کنند.
وی در ادامه به برخوردهای پلیس استان کرمانشاه با مجرمان نیز اشاره و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال و در حوزه کشفیات موادمخدر به عنوان یک بلای خانمانسوز اقدام های خوبی صورت گرفته و حدود ۷۰ درصد کشفیات پلیس نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
سردار مرزبانی همچنین از برخورد پلیس با موضوع بی حجابی خبر داد و گفت: در این راستا نیز کارهای خوبی صورت گرفته و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از پلیس اخطارهای لازم را دریافت کرده اند.
این مقام عالیرتبه انتظامی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق کالا از دیگر اقدام های پلیس کرمانشاه بود و در این ۶ ماه توانسته ایم بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کنیم.
وی همچنین از رصد فضای مجازی توسط پلیس سخن گفت و افزود: جرائم فضای مجازی توسط پلیس فتا کنترل و برخوردهای لازم نیز صورت می گیرد.
سردار مرزبانی در پایان از همکاری خوب مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدام های صورت گرفته شاهد افزایش امنیت فعلی باشیم.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.