به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: در این مدت کشفیات موادمخدر نسبت به نیمه نخست سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی استان و بخصوص پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۱۰ باند عمده قاچاق نیز منهدم شد.
سردار جاویدان ادامه داد: افزایش ۴۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق و ۲۳ درصدی محصولات ضدفرهنگی از دیگر اقدام های صورت گرفته پلیس بوده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ناظر به منظور برخورد با موضوع بی حجابی، گفت: طی امسال ۲ هزار و ۴۵۲ نفر به مرکز پلیس احضار و از آنها تعهد لازم اخذ شد.
وی همچنین با اشاره به معرفی حدود ۳۰ نفر این افراد به دستگاه قضائی که به تذکرات و تعهدات خود پایبند نبوده اند، افزود: در این رابطه هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
سردار جاویدان در ادامه و با تاکید بر اینکه مورد نگران کننده امنیتی در استان نداریم، پلیس را حافظ جان و مال مردم معرفی و خدمت صادقانه به اقشار مختلف جامعه را هدف و افتخار ناجا برشمرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس توانسته کارنامه درخشانی پس از پیروزی انقلاب از خود به جا بگذارد، افزود: کارکنان خدوم انتظامی در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب همواره در صف اول حضور داشته اند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان همواره تلاش کرده اند سربازی وفادار برای ولایت و خدمتگزاری صادق برای مردم باشند، گفت: به واسطه همین تلاش ها امروز مورد آزاردهنده امنیتی در کرمانشاه نداریم و جزو امن ترین استان های کشور به حساب می آئیم.
سردار جاویدان در پایان از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه کرمانشاه و سایر مسئولان از اقدام ها و برنامه های پلیس و همکاری بسیار خوب مردم با ماموران قدردانی کرد. ۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.