به گزارش خبرنگار ایرنا، محمودرضا نیازی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی و افزایش تردد زائران اربعین از استان کرمانشاه، نظارت بر جایگاه های سوخت را با هدف جلوگیری از تخلف و ضرر و زیان مصرفکنندگان در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: ماه گذشته (شهریور) از ۱۱۸ جایگاه عرضه سوخت فعال مایع استان که دارای یک هزار و ۲۱۸ نازل فعال بودند، بازدید به عمل آمد.

نیازی تصریح کرد: از مجموع نازل های فعال جایگاه های سوخت، ۸۳۱ مورد مربوط به بنزین، ۳۸۴ مورد مربوط به نفت گاز و سه نازل هم مربوط به نفت سفید بود.

مدیرکل استاندارد کرمانشاه با اشاره به نتایج این ارزیابی و نظارت گفت: از مجموع یک هزار و ۲۱۸ نازل ارزیابی شده، ۲ مورد دارای عدم انطباق با نشان استاندارد بود که به همین دلیل تعطیل شد.

وی همچنین از مصرف کنندگان خواست تا هنگام استفاده از نازل‌های عرضه سوخت مایع در جایگاه‌ها به گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه داشته باشند.

نیازی در پایان یادآوری کرد: چنانچه نازل های جایگاه های سوخت فاقد برچسب استاندارد بودند، شهروندان موضوع را از طریق سامانه گویای ۱۵۱۷ و یا شماره تلفن کشوری ۴۵۱۷ به اطلاع اداره کل استاندارد برسانند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.