به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم حجتی پور روز چهارشنبه در جلسه معارفه مدیر دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی که در سرسرای بیمارستان حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه بدهی های زیادی از طلب مراکز درمانی در سال جاری پرداخت شده افزود: در آینده نزدیک طبق دستورالعمل وزرات بهداشت و ابلاغیه معاونت درمان تامین اجتماعی، بدهی به مراکز درمانی بیمارستان های علوم پزشکی به میزان ۶۰ درصد به روز پرداخت خواهد شد.

حجتی پور، بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی در مقیاس طلب این بیمه از دولت را بسیار ناچیز دانست و اظهار داشت: اگر یک دهم طلب ما از دولت به تامین اجتماعی پرداخت شود تمام بدهی های خود را به مراکز درمانی و داروخانه ها تسویه خواهیم کرد.

ماهانه ۲۰ هزار نفر به مرکز پلی تکنیک شماره یک کرمانشاه مراجعه می کنند

 مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این جلسه رییس جدید مرکز پلی تکنیک تخصصی شماره یک تامین اجتماعی معرفی خواهد شد، گفت: ماهانه بیش از ۲۰ هزار نفر به این مرکز برای درمان سرپایی مراجعه می کنند و این مرکز یکی از مراکز مهم و شلوغ درمانی استان است.     

تامین اجتماعی ۱۲۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی کرمانشاه بدهکار است

مدیر دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی کرمانشاه نیز گفت: معاونت درمان تامین اجتماعی استان در حالی ۱۲۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی بدهکار است که چند برابر آن از دولت طلبکار است.

در این مراسم «آرمان جهان پرور» به عنوان سرپرست دفتر اسناد پزشکی تامین اجتماعی کرمانشاه معرفی و «شهرام مرادی» نیز به عنوان رییس جدید مرکز پلی تکنیک تخصصی شماره یک کرمانشاه منصوب شد.

۳۲ درصد یعنی ۷۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

تامین اجتماعی کرمانشاه ۲ بیمارستان و هفت مرکز درمان دارد و با ۲۱ بیمارستان استان، ۱۰۰ مرکز درمانی و ۵۴۹ پزشک طرف قرارداد است.

۳۲۰۹/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.