به گزارش خبرنگار ایرنا؛ هدایت حاتمی عصر دوشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از طرح های اشتغال زایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرک صنعتی کرمانشاه افزود: کرمانشاه باوجود این همه پتانسیل از یک نرخ بیکاری بالا برخوردار است و رهایی از  وضعیت نیازمند تلاش و فعالیت بسیار  بیشتر است. 
او گفت: یکی از مقوله های جدی در توسعه کشورها موضوع توجه به مقوله عدالت اجتماعی است و مکاتب اقتصادی در صورتی مورد پذیرش اجتماعی قرار می گیرند که به مقوله عدالت توجه داشته باشند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه در کشور، در کنار رشد اقتصادی، شاهد ایجاد نهادهای بسیار ارزشمندی مانند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد، بهزیستی و ... بوده ایم که به گسترس عدالت اجتماعی در کشور کمک کرده اند. 
او گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) از جمله نهادهایی است که عملکرد مناسبی در مقوله عدالت اجتماعی داشته است و در حوزه های مدرسه سازی، ساخت مسجد، اجرای پروژه‌های عام المنفعه، توانمندزایی و اشتغال زایی کارهای فراوانی انجام داده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه اظهار امیدواری کرد از ظرفیت های این مجموعه ارزشمند بیش از این ها در راستای ایجاد مسکن محرومین، توسعه زیرساخت‌ها، ایجاد منطقه کارگاهی، محرومیت زدایی از حاشیه شهرها و اشتغال زایی بیشتر در استان کرمانشاه بهره بگیریم.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.