به گزارش ایرنا، رستگار یوسفی روز یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی جوانرود که در تیپ انصارالرسول (ص) این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: این دفاع در برابر زیاده خواهی های دشمنان باعث شد توطئه های مشترک آنها برای به زانو در آوردن ملت ایران به فرصتی برای توانمندی ایران اسلامی در عرصه های مختلف تبدیل شود.
وی با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه های علمی، دفاعی، پزشکی، کشاورزی و صنعتی یادآور شد: ایران توانمندتر از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت گام برمی دارد.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در ۳۱ شهریور ۵۹ رژیم بعث عراق به پشتیبانی استکبار جهانی و ۳۰ کشور جهان جنگی بر کشورمان تحمیل کردندکه حاصلش خفت و خواری برای دشمنان و عزت و افتخار برای ملت ایران بود.
سردار ناصر باباخانی به تصرف و واگذاری بخشی از سرزمین ایران اسلامی در دوران قاجار و پهلوی اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی در سایه رهبری های امام راحل (ره) همت رزمندگان و پشتیبانی و وحدت و همدلی ملت یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن واگذار نشد.
وی اظهار داشت: اعلام می کنیم تا زنده ایم در رکاب رهبری از اسلام و قرآن، انقلابمان دفاع می کنیم و نمی گذاریم دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب که با مجاهدت بدست آورده ایم پایمال شود.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۸۰۶۶۷۴۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.