به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا افضلی، بهمن تیموری و یدالله محبی نمایندگان اوزان ۷۴، ۷۹ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی بودند که باوجود تلاش های صورت گرفته از کسب مدال در آوردگاه جهانی قزاقستان بازماندند.
در مسابقات وزن ۷۴ کیلوگرم، رضا افضلی در نخستین مسابقه اش به مصاف «گندری گازول» دارنده مدال های نقره و برنز جهان از کوبا رفت و در پایان با حساب ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.
با شکست کشتی گیر کوبایی در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی، افضلی شانس ادامه حضور در مسابقات را از دست داد و وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.
در مسابقات وزن ۷۹ کیلوگرم نیز بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول، اولین مسابقه اش را مقابل رشید قربان افت دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان ایستاد و در نهایت ۱۳ بر ۱۰ مغلوب شد.
تیموری نیز به علت شکست این حریف ازبک در دور بعدی، از حضور در ادامه مسابقات بازماند و حذف شد.
در مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم، یدالله محبی نماینده کشورمان بود، وی ابتدا ۶ بر یک مقابل خودرو بولگا از مغولستان صاحب برتری شد و سپس ۵ بر ۲ نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را شکست داد.
محبی در مرحله یک چهارم نهایی برابر الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین قرار گرفت و باوجود تلاش فراوان در نهایت ۳ بر۲ مغلوب شد و با نرسیدن این حریف به فینال از گردونه مسابقات کنار رفت.
مسابقات کشتی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۲۹ تا ۳۱ شهریور به میزبانی قزاقستان برگزار شد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.