به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خسارت‌های ناشی از سیل در شهرستان روانسر را قابل توجه دانست و افزود: جبران خسارت‌های منازل مسکونی در اولویت است و در این خصوص بنیاد مسکن پیگیری می‌کند.

وی اظهار داشت: در راستای جبران خسارت‌های کشاورزان نیز جهاد کشاورزی پرونده‌ها را تنظیم و به بانک عامل ارسال کرده است.

مصطفی‌زاده با تاکید بر شتاب بخشیدن در پرداخت تسهیلات بانکی خسارت‌دیدگان ناشی از سیل، گفت: دولت برای حمایت از خسارت‌دیدگان عزم خود را جزم کرده و با تمام توان برای انجام این کار اقدام خواهد کرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان روانسر نیز در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: صاحبان ۵۹واحد مسکونی روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون ۳۰نفر از آنان انعقاد قرارداد انجام داده و تسهیلات ۴۰۰میلیون ریالی دریافت کرده‌اند.

عزیزی افزود: برای واحدهای احداثی شهری نیز خسارت‌دیدگان تسهیلات ۵۰۰میلیون ریالی خود را از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه واحدهای تعمیری نیز تسهیلات ۱۰۰میلیون ریال دریافت خواهند کرد، ادامه داد: ۳۵ واحد شهری و روستایی این شهرستان نیز که از نوع تعمیری هستند به بانک‌ها معرفی و ۵۰مورد آن انعقاد قرار داد انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: برای تسهیلات معیشتی نیز ۳۵نفر از مالکان واحدهای مسکونی شهری و روستایی به بانک معرفی شده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر نیز در این ارتباط گفت: ۲هزار و ۲۱۰قطعه املاک کشاورزی که بر اثر سیل فروردین‌ماه دچار خسارت شده‌اند توسط کارشناسان این اداره بازدید و ارزیابی شده است.

سیامک الیاس‌پور افزود: برای پرداخت خسارت به بخش کشاورزی، یک هزار و ۸۶فقره در سامانه سجاد ثبت شده است و پرونده‌ها نیز برای پرداخت تسهیلات به بانک عامل ارسال شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷هزار نفر جمعیت در ۶۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۳۰۳۳/۷۴۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.