سجاد اعظم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کمک و حمایت های استاندار مبلغ سه هزار دلار ورودی مسابقات جام باشگاه های آسیا پرداخت شده است اما برای حضور در این رقابت ها نیازمند کمک های دیگری هم هستیم.

وی افزود: عدم حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا جریمه ۲۰ هزار دلاری را به همراه یکسری محرومیت و محدودیت های دیگر برای زاگرس به همراه خواهد داشت که از پرداخت این جریمه ناتوان هستیم.

اعظم تصریح کرد: بدون شک حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا افتخار بزرگی است که در رشته هندبال تیم زاگرس نصیب ورزش استان کرده است و نام کرمانشاه را در آسیا و حتی دنیا مطرح می کند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: قرار است طی روزهای آتی دیداری با آقای بازوند استاندار کرمانشاه در این خصوص داشته باشیم و آخرین وضعیت باشگاه و چگونگی حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را تشریح کنیم.

وی ادامه داد: در صورت شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا باید برای هندبال ایران آبروداری کنیم که این امر نیازمند توجه و حمایت های بیشتر مسئولان و جذب چند بازیکن کمکی در پست های مختلف است.

اعظم تاکید کرد: همه تیم های حاضر در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا، میلیون ها دلار برای حضوری قدرتمندانه در رقابت ها هزینه کرده اند و به طور قطع کار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

مسابقات امسال هندبال جام باشگاههای آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می شود.

براین اساس، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفته است.

تیم سپاهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد.

این رقابت ها از ۱۶ تا ۲۶ آبان و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.