به گزارش ایرنا، این بسته های حمایتی عصر یکشنبه در قالب طرح «مهر تحصیلی» طی مراسمی با حضور رضا معممی‌مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی در بقعه امام زاده ابراهیم کرمانشاه به مناطق محروم استان ارسال شد.
این بسته ها شامل کیف و نوشت افزار است که در شهرستان های کمتر برخوردار استان کرمانشاه بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.
مدیرکل امور اجتماعی و مؤسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این‌ مراسم با بیان اینکه استان کرمانشاه در رنکینگ توزیع بسته های مهر تحصیلی رتبه اول را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: این مهم با مجاهدت واقفان و وصیت ژرف نیک اندیشان استان رقم خورده است.
معممی مقدم اظهار داشت: بسته‌های مهر تحصیلی در میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت مناطق کم برخوردار توزیع می شود و در این راستا پوشش تمام مقاطع تحصیلی را در نظر گرفتیم.
وی تاکید کرد: از ویژگیهای بسته های مهر تحصیلی سفارش‌سازی اقلام با توجه به شعار سال و تقویت تولیدکنندگان و کارآفرینی در کشور انجام شد و صددرصد اجناس ایرانی هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: در شرایط سخت، تجربه تاریخی نشان داده هر زمان که در کنار هم بودیم توانستیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.
الهی تبار افزود: در هشت سال دفاع مقدس و هنگام جنگ تحمیلی با وجود همه تهدیدات و شرایط سخت که سرمایه های مادی و معنوی بسیاری را از ما گرفت، اما این ملت بودند که ایستادند و نسبت به همدیگر مهرورزی کردند و همدیگر را رها نکردند تا به پیروزی رسیدند.
وی عنوان کرد: امروز هم که شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته و دشمن با تمام وجود هرگونه حربه ای را که خواسته است به کار گرفته و قصد دارد مردم را از این وضعیت آشفته کند، اما بار دیگر این مردم هستند که باید یار و یاور هم باشند تا از این مسیر به سلامتی عبور کنند.
الهی‌تبار، مهر تحصیلی اوقاف را مصداق این امر دانست و خاطرنشان کرد: چنین حرکت هایی نیاز امروز برای مقابله با عوارض حملات اقتصادی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور اقشار آسیب پذیر بیشتر مورد تهدید هستند چرا که با کاهش سطح درآمد مشکلاتی را از نبود امکانات به واسطه تحریم ها متوجه آنها خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۲۵ هزار دانش آموز است.
۸۰۶۶/۹۶۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.