به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز یکشنبه در نشست شورای ورزش استان و هیات های ورزشی گیلانغرب افزود: ۱۳۷ طرح ورزشی با ۶۰ میلیارد تومان در سطح استان کرمانشاه هم اکنون در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: در بخش اعتبارات جاری نیز اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تنها دستگاه استانی است که از افزایش ۱.۵ میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در یکسال گذشته سه هزار و ۴۴ مدال توسط ورزشکاران استان در مسابقه های مهم کسب شده است.

رحیمی همچنین از احداث ۲۲ زمین ورزشی چمن مصنوعی در سطح استان کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: بزرگترین آکادمی ورزش غرب کشور در کرمانشاه در حال احداث است.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گیلانغرب نیز گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۲۵ هیات ورزشی در این شهرستان وجود دارد.

حمیدرضا بابایی افزود: ۳۵۰ نفر از ورزشکاران این شهرستان را بانوان تشکیل می دهند که در چند سال اخیر بیش از ۱۰ ورزشکار گیلانغربی در رشته های ورزشی مختلف به عضویت تیم های ملی درآمده اند.

وی گفت: ۲ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی برای تعمیر و تجهیز سرسراهای ورزشی گیلانغرب اختصاص یافته ضمن اینکه کار بهسازی و مرمت ۲ سرسرای ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفره و استخر ورزشی شهر گیلانغرب با اعتبار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات مناطق زلزله زده پایان یافته است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۸                           

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.