فرهاد تاب زر روز یکشنبه در جلسه رفع موانع و مشکلات ترافیکی و ناوگان حمل و نقل درون شهری که با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان شورای تاکسی رانی در فرمانداری جوانرود برگزارشد، افزود: نداشتن بیمه و ترافیک از مهمترین مکشلات رانندگان تاکسی است.

وی اظهار داشت: اجرای شایسته‌ حقوق شهروندی در زمینه حمل و نقل باعث بالا رفتن سطح کیفیت زندگی شهروندان و کمتر شدن آسیب‌ها و خلأهای موجود در این زمینه می‌شود.

معاون فرماندار جوانرود نیز گفت: توسعه حمل و نقل عمومی می تواند در کاهش ترافیک و روان سازی عبور و مرور نقش موثری داشته باشد.

کمال شهسواری افزود: اگر به بخش حمل و نقل توجه جدی شود، ترافیک در شهرها کنترل خواهد شد و نیازی به اجرای طرحها و هزینه های سنگین نخواهیم داشت و می تواند رضایتمندی عمومی را به همراه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر جوانرود هم گفت: از مصادیق رعایت حقوق شهروندی، غربالگری طرح‌ها در جهت منافع  عمومی و رسیدگی به مناطق محروم و کمترتوسعه یافته است تا در زمینه بهره‌مندی از راه‌های ایمن و مطمئن همه مناطق  شهر به‌طور یکسان از این موهبت بهره مند شوند.

سما عزیزی با بیان اینکه شهر جوانرود ۳۰۰ دستگاه تاکسی دارد، افزود: در این خصوص برنامه‌ریزی برای تأمین نیازهای حمل و نقل عمومی در مناطق کمتر توسعه یافته، مسکن مهر مولوی، هلانیه و شهرکهای تازه تاسیس ضروری است.

حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی و تمدید کارت شهری آنان، پیشنهاد راهکارهای مناسب برای کاهش ترافیک و ایجاد خط ویژه تاکسی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.