سیداحسان احسانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سالن محل برگزاری مسابقه که متعلق به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است از چند ماه قبل به بخش خصوصی واگذار شده و آن ها نیز برای درآمدزایی بیشتر باوجود قراردادی که با ما دارند پیش از آغاز مسابقه زمین را به هیات کاراته برای برگزاری مسابقه اجاره داده بودند.

وی افزود: بازیکنان تیم ما حدود یک ساعت پشت در معطل شدند تا مجوز حضور در سالن برای آن ها صادر شد و این موضوع تاثیر بدی در روحیه آنها داشت و برای ورزش کرمانشاه نیز در این سطح خوب نبود.

احسانی تصریح کرد: با این حال تیم ما حتی از حریف خود نیز پیش افتاد و تا آخر مسابقه بازی پایاپایی را با حریفش انجام داد ولی تجربه بازیکنان حریف کارسازتر بود.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه ادامه داد: تیم مس سونگون قهرمان فصل گذشته و نایب قهرمان امسال مسابقات جام باشگاه های آسیا شده و ۲ فصل متوالی هم قهرمان لیگ ایران بوده است.

وی گفت: تیم مس از بازیکنان مجرب و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و اغراق نیست اگر بگوییم بهترین های ایران در این تیم جمع هستند.

احسانی افزود: امیدوارم مسئولان استان بیش از این به ما کمک کنند تا بتوانیم در هفته های آتی نتایج بهتری را کسب کنیم چرا که تیم ما از بازیکنان خوبی بهره می برد و نیازمند حمایت مسئولان و کسب روحیه از سوی آنها هستند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه ادامه داد: در هر مسابقه چند هزار هوادار علاقه مند به سالن می آیند و تیم شاهین را تشویق می کنند و همین حضور در سالن جوانان ما را از بسیاری آسیب های اجتماعی دور می کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت بیشتر مسئولان بتوانیم نتایج لازم را در مسابقات بعدی کسب کرده و نماینده شایسته ای برای فوتسال کرمانشاه و استان های زاگرس نشین باشیم.

‌در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شاهین کرمانشاه عصر روز جمعه در دیداری خانگی با حساب ۲ بر یک مغلوب مس سونگون ورزقان نایب قهرمان آسیا شد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.