به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهو که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، افزود: این اعتبار برای اجرای ۲۹۵ طرح در بخش های مختلف هزینه شده است.

وی تصریح کرد : شهرستان روانسر نیازمند توجه ویژه است و برای پیشرفت در امور همه ظرفیت ها ، پتانسیل ها و موانع پیش رو را شناسایی کرده ایم.

فرماندار روانسر با بیان اینکه طرح ها و پروژه های خوبی در سطح این شهرستان در حال انجام است، ادامه داد: رویداد ۲۰۲۰ کرمانشاه و ثبت جهانی اورامانات منشا تحول و ایجاد توسعه برای این منطقه و به ویژه شهرستان روانسر خواهد بود.

مصطفی زاده اضافه کرد: با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه و ثبت جهانی منطقه اورامانات، توجه به راههای این منطقه بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت: برای ماندگاری هر چه بیشتر مسافر در منطقه باید توجه ویژه ای به زیرساخت ها در حوزه راه و گردشگری داشته باشیم.

مصطفی زاده با بیان اینکه شهر شاهو با مشکلات عدیده ای مواجه است، گفت: حادثه خیزبودن تقاطع شهر شاهو، بهسازی زمین ورزشی، عدم استقرار نمایندگی ادارات در سطح شهر و قولنامه ای بودن املاک شهری بخشی از مشکلات این شهر است.

شهردار شاهو نیز گفت: بافت شهر شاهو همچنان روستایی است و نبود درآمد پایدار مهمترین مشکل شهرداری این شهر است.

رامین جواهری با بیان اینکه مردم در پرداخت عوارض شهری همراهی لازم را ندارند، افزود: برای احداث بوستان شهر، تکمیل و تجهیز آتش نشانی و خرید ماشین آلات عمرانی به اعتبارات ویژه ای نیاز داریم تا بتوانیم امور روزمره شهرداری را انجام دهیم.

شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر در سال ۱۳۸۷ و پس از تجمیع روستاهای قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.