به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات امسال هندبال جام باشگاههای آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می شود.

براین اساس، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفته است.

تیم سپاهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد.

این رقابت ها از ۱۶ تا ۲۶ آبان و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

تیم زاگرس در گروه سختی قرار گرفته است

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که تیم های همگروه ما همگی جزو مدعیان و بهترین های کشور خود هستند.

سجاد اعظم روز دوشنبه یادآوری کرد: از یک سو نماینده کره جنوبی میزبان مسابقات است و به طور قطع از امتیازات میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده می کند و بازی کردن مقابل این تیم کار ساده ای نیست.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر هم تیم العربی قطر بیشترین ملی پوش را در لیگ این کشور به خدمت گرفته و تنه به تنه تیم های بزرگ و مطرح جهان می زند.

اعظم با بیان اینکه تیم الشارجه امارات دیگر همگروه زاگرس نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات باشگاه های آسیاست، گفت: تیم الکویت نیز از تیم های باسابقه و ریشه دار هندبال آسیاست.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: همه این تیم ها میلیون ها دلار برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات هزینه کرده اند و به طور قطع کار سختی را در تک تک دیدارهایمان خواهیم داشت.

وی در عین حال از عزم و اراده بازیکنان تیم زاگرس برای آبروداری در جام باشگاه های آسیا سخن گفت و افزود: همه آنها تا پای جان مبارزه می کنند تا در کنار سپاهان اصفهان نماینده شایسته ای برای هندبال ایران باشند.

اعظم افزود: طبق اعلام اولیه مسئولان برگزاری مسابقات قرار شده از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم به مرحله بعد صعود کنند و این امر شانس تیم زاگرس را برای کسب این موفقیت و صعود به دور دوم افزایش می دهد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به واریز سه هزار دلار به عنوان ورودی مسابقات که با حمایت و کمک استاندار کرمانشاه مقدور شد، افزود: تلاش می کنیم تا برای حضوری هرچه بهتر در این رویداد و کسب نتایج آبرومندانه، چند بازیکن کمکی به خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: در همین راستا سرمربی تیم زاگرس با چند بازیکن مورد نیاز صحبت های اولیه را انجام داده و امیدوارم با مساعدت مسئولان دیگر باشگاه ها بتوانیم آنها را برای مسابقات در اختیار بگیریم.

اعظم در پایان گفت: حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا افتخار بزرگی برای ورزش استان کرمانشاه است که تا پیش از این هیچ تیمی موفق به کسب آن نشده بود.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب سال گذشته و در اولین حضور لیگ برتری خود با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شد جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را بدست آورد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.