علی محمد زوراوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پدیده کاهش دما نیز که از روز گذشته آغاز شده همچنان تداوم یافته و انتظار می رود تا روز چهارشنبه به طور میانگین یک درجه از دمای هوا کاسته شود.

وی تصریح کرد: حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۳۴ درجه بالای صفر رسید و انتظار می رود برای فردا و پس فردا با یک درجه کاهش به ۳۳ درجه برسد.

زوراوند ادامه داد: برای امشب نیز حداقل دمای شهر کرمانشاه به ۱۲ درجه بالای صفر می رسد و پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری دمای شبانه مرکز استان بین ۱۲ تا ۱۳ درجه در نوسان باشد.

معاون هواشناسیکرمانشاه، گرمترین نقاطه استان برای امشب را سومار با ۲۳ و قصرشیرین با ۲۱ درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: سنقروکلیایی و کنگاور نیز هر کدام با ۹ درجه بالای صفر خنک ترین مناطق خواهند بود.

وی تصریح کرد: برای فردا سومار با حداکثر دمای ۳۹ و قصرشیرین با دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین و کرندغرب و گواور با ۳۱ درجه خنک ترین نقاط خواهند بود.

زوراوند افزود: برای روز عاشورا نیز دمای هوای اغلب مناطق استان چه در طول روز و چه در طول شب همانند روز تاسوعا بوده و تفاوت چندانی نخواهد داشت.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.