به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکت قاچاقچیان که با ۲ دستگاه کامیون بنز و پژو ۴۰۵ از استان های جنوبی کشور عازم کرمانشاه بودند را شناسایی و به صورت نامحسوس آنها را تعقیب کردند.
سردار جاویدان تصریح کرد: ماموران پس از مدتی تعقیب، نهایتا در میدان بار شهر کرمانشاه نسبت به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو اقدام و بازرسی های لازم را از آنها به عمل آوردند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در جریان این بازرسی ها، ماموران ۶۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در بار لیمو مخفی شده بود، کشف کردند.
وی همچنین از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه شهریور حدود ۲ تن مواد مخدر در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۸۵ درصد رشد را نشان می دهد.

۸۰۶۶/۷۴۵۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.