به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور، با اشاره به اینکه دشمنان درصدد لطمه زدن به کشور و ارزش‌های انقلاب از طریق فرهنگی و اقتصادی هستند، افزود: هر زمان از دین فاصله گرفتیم و به دشمنان اعتماد کردیم دچار خسران شده ایم.
او افزود: با صدای بلند و رسا اعلام می کنیم به هیچ وجه به آمریکا و انگلیس اعتماد نداریم و اعتماد به اتحادیه اروپا و رئیس جمهوری فرانسه نیز اشتباه و غلط بود.
امام جمعه کنگاور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی با هیچ کشوری سر جنگ ندارد و حرف زور گفتن هم بلد نیست، تاکید کرد: ولی در عین حال پای هر زیاده گو و زورگویی را به کشور خُرد خواهد کرد.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه با بیان اینکه سازش و تسلیم با دشمن نادان در منطق اسلام جایگاهی ندارد، اظهار داشت: ما به عنوان پیروان امام حسین (ع) درس آزادگی، استقامت و مقاومت را از واقعه عاشورا می آموزیم تا در تاریخ ماندگار شویم.
حجت السلام لروند با بیان اینکه در دفاع از حق باید غیرتمندانه و عزتمندانه ظاهر شد، اظهار داشت: جوانان بنی هاشم برای دفاع از امام حسین علیه السلام و آزادگی غرق در خون شدند، ما هم از آزاد مردان تاریخ الگو می گیریم.
۷۴۴۷/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.