به گزارش خبرنگار ایرنا، در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم تازه اوج گرفته شاهین کرمانشاه در دیداری حساس و تعیین‌کننده مهمان فرشآرا یکی از تیمهای مدعی رقابتهای امسال است که تاکنون توانسته نتایج خوبی را کسب کند.

تیم شاهین که پس از چهار شکست و سه تساوی متوالی موفق شد ۲ پیروزی و یک تساوی مقابل تیمهای بالانشین جدول کسب کند به هفتهها قعرنشینی خود در جدول پایان داد و توانست چند پلهای را در جدول صعود و با ۱۰ امتیاز خود را به مکان دهم برساند.

نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ برتر که رفته رفته توانست خود را در مسابقات پیدا کند هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست سنایچ صدرنشین را متوقف کند، این در حالیست که تا اواسط نیمه دوم از حریف قدرتمند خود هم جلو بود.

شاهین در حالی برای تداوم موفقیتهای سه هفته اخیر خود با فرش آرا دیدار میکند که حریف مشهدیاش با ۱۶ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده و حتی نیمنگاهی به رده دوم جدول نیز دارد.

دیدارهای تیمهای فوتسال شاهین کرمانشاه و فرشآرا از ساعت ۱۸ امروز (جمعه - ۱۵ شهریور) در شهر مشهد برگزار میشود.

تلاش زاگرس برای رسیدن به رده دوم جدول

در رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور نیز زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی به مصاف سربداران سبزوار میرود تا با پیروزی در این دیدار خانگی به رده دوم جدول باز گردد.

تیم زاگرس که از سه دیدار قبلی خود صاحب ۲ پیروزی برابر زغال سنگ طبس و ستارگان دشستان شده و برابر ذوب آهن نیز تن به شکست داده است، در چهارمین دیدار برای اینکه به رده دوم جدول صعود کند چارهای جز پیروزی ندارد.

این تیم امسال در گروه اول حریفی سرسخت به نام نیروی زمینی کازرون دارد که هر چهار مسابقه قبلی خود را پیروز شده و با هشت امتیاز مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زده است.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب اکنون با سه مسابقه و چهار امتیاز و البته یک بازی کمتر که امروز انجام میشود در رده سوم جدول ردهبندی گروه خود قرار دارد و سربداران سبزوار نیز با ۲ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

دیدار تیمهای زاگرس اسلام آبادغرب و سربداران سبزوار از ساعت ۱۶ امروز (۱۵ شهریور) در سالن انقلاب شهر اسلام آبادغرب برگزار میشود.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.