به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، هامون درفشیپور و مهدی خدابخشی کاراته کاهای کرمانشاهی هستند که به ترتیب در اوزان ۶۷- و ۸۴- کیلوگرم برای تیم ایران در رقابتهای لیگ جهانی به میدان میروند.

مسابقات وزن ۶۷- کیلوگرم امروز (جمعه - ۱۵ شهریور) با حضور ۶۰ کاراتهکا برگزار میشود که درفشیپور در دور نخست باید به مصاف رحمان المصطفی ورزشکار اردنی برود.

مسابقات وزن ۸۴- کیلوگرم نیز فردا (شنبه - ۱۶ شهریور) با حضور ۴۷ کاراتهکا برگزار خواهد شد و خدابخشی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم باید با برنده مقدوینه و آذربایجان دیدار کند.

این دو کاراتهکا کرمانشاهی در صورت راهیابی به مراحل فینال یا ردهبندی روز یکشنبه (۱۷ شهریور) برای کسب مدال به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

تیم ملی کاراته مردان ایران با ۱۳ ورزشکار و تیم ملی زنان هم با ۶ ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کردهاند.

سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی تیم مردان و سیدهستاره موسوی به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان هدایت کاراته کاهای کشورمان در این پیکارها را برعهده دارند.

پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ژاپن، ۱۵ تا ۱۷ شهریور ماه با حضور ۶۴۹ کاراتهکا از ۷۹ کشور در توکیو برگزار می شود.

مهدی خدابخشی در لیگ جهانی اتریش که اسفندماه سال گذشته برگزار شد با شکست همه رقبا موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد، وی همچنین اردیبهشت امسال و در لیگ جهانی ترکیه نیز مدال برنز کسب کرد.

هامون درفشیپور نیز آبان ماه سال گذشته در مسابقات جهانی اسپانیا و بهمن ماه نیز در لیگ جهانی امارات، موفق به کسب مدال برنز شده بود.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.