به گزارش خبرنگار ایرنا، لعیا جنیدی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با استاندار، معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که در سرسرای شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به برخی اظهارات بازوند استاندار کرمانشاه در خصوص برخی محدودیت‌ها اظهار داشت: یکی از مشکلات مطرح شده موضوع پیچیده بودن بروکراسی اداری و همچنین تفویض اختیار به استان ها برای انجام برخی امور است که حتما بررسی و پیگیری می شود.

وی افزود: هرچند طی یک سال اخیر تفویض اختیارات خوبی به استانداران استان های کشور برای پیشبرد سریعتر کارها انجام شده است، ولی با این حال اگر هنوز موارد ضروری هست که استانداران فکر می کنند باید تفویض اختیار انجام شود آن را در نامه ای مشترک به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارائه کنند.

جنیدی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مطرح شده مربوط به طرح های عمرانی و ملی است که دارای مالکیت شخصی است، این موضوع یک سوی آن به دولت بر می‌گردد و یک سوی دیگر به قوه قضائیه که البته این موضوع با توجه به هم افزایی خوبی که با دستگاه قضائی وجود دارد می توان حل کرد.

معاون حقوقی رئیس جمهوری در ادامه از تلاش برای تعیین تکلیف زمین های قولنامه ای خبر داد و گفت: دستورالعملی در این خصوص تهیه شده و امیدوارم به نتیجه مطلوب برسیم هرچند با توجه به حجم بالای کاری و محدودیت نیروی انسانی در این خصوص کار زمان می برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مدیران ما باید جسور و دارای قدرت ریسک باشند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مدیران جرائت تصمیم گیری های بزرگ را ندارند و نگران برخورد دستگاه های نظارتی هستند.

جنیدی افزود: دستگاه های نظارتی هم خوب است با درک شرایط مدیران تا جایی که مقدور است با مدیران همکاری کنند تا بتوانیم کارهای بزرگی که در نهایت به نفع کشور و مردم است، انجام شود.

این مقام مسئول در ادامه به کاهش بودجه برای توانمندسازی بانوان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم این نقیصه در بودجه سال آینده مرتفع شود.

وی همچنین از تلاش برای مستندسازی تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه کشورمان خبر داد و گفت: بیشترین مشکلات در این خصوص برای ملت بزرگ و مقاوم ایران حادث شد و ما باید بتوانیم با مستندسازی این اقدام ناجوانمردانه شرایطی فراهم کنیم تا حق مردم بازستانده شود.

جنیدی در پایان با قدردانی از تلاش های استاندار و مسئولان کرمانشاه، سپردن ۱۰ درصد پست های مدیریتی این استان به بانوان را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد افزایش این مهم باشیم.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.