به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب افزود: این اعتبار برای اجرای ۱۰۵طرح از محل اعتبارات استانی و متوازن اختصاص یافته که نسبت به سال ۹۷ حدود ۲۰درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله ­زده این شهرستان گفت: از مجموع چهار هزار و ۸۵ واحد مسکونی تخریبی زلزله آبان ۹۶ غرب کرمانشاه، تاکنون عملیات احداث سه هزار و ۸۲۰ واحد مسکونی پایان یافته است.

فرماندار گیلانغرب گفت: کار تکمیل واحدهای باقیمانده باید تا آبان ماه سال جاری به اتمام برسد.

وی اظهار داشت همچنین عملیات تعمیر ۱۱ هزار و ۴۰ واحد مسکونی آسیب دیده نیز به طور کامل پایان یافته است.

محمودیان، همچنین از اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار ملی برای احداث جاده زله زرد در سال جاری خبرداد.

 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی با تأکید بر ضرورت تلاش مدیران به منظور جلب رضایت مردم و ارتقای دلبستگی و امیدواری بیشتر گفت: همه وظیفه داریم تلاش کنیم با خدمت رسانی مناسب مردم را به نظامی که حاصل خون هزاران شهید است هرچه بیشتر امیدوارکنیم.

بهرام سلیمانی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بانوان، اضافه کرد: از مجموع ۷۶ دستگاه اجرایی استان کرمانشاه، هم اکنون ۴۱۷ عنوان از پست های مدیریتی در اختیار بانوان قرار دارد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری نیز در سخنانی ایام عاشورا را الگویی برای ایستادگی، مقاومت، شهادت و ماندن در راه خدا بیان کرد. در پایان خانم شیدا نوربخش بعنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گیلانغرب معرفی و از زحمات فرهاد همتی معاون سابق قدردانی شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.