فریبرز کرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده در حوزه روابط عمومی‌ها و چگونگی نحوه خدمات در ایام اربعین اظهار داشت: با توجه به تهیه برنامه کاربردی (اپلیکیشن) از غرب تا کربلا محتوی اطلاعات لازم برای زائران و لزوم به روزرسانی آن با اعتبار اهدایی ستاد انجام و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به عنوان دبیر شورای روابط عمومی غرب کشور انتخاب شده است: گفت مقرر شده تمامی موارد تبلیغی و طرح‌های مورد استفاده در ایام اربعین در مدت یک هفته در قالب لوح فشرده به دبیر شورا ارائه شود و بروشور نقشه راهنما و هر گونه بنر اطلاع‌رسانی با متن زیرنویس موضوعات با عنوان شورای روابط عمومی منطقه غرب کشور تهیه می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه اطلاعات لازم توسط روابط عمومی‌ها کسب و از طریق رادیو اربعین منعکس شود گفت: هماهنگی لازم با شبکه خبر در صدا و سیمای مراکز استان‌ها و اخذ آنتن توسط ستاد مرکزی باید فراهم شود.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب در نمازخانه و مجتمع‌های خدماتی رفاهی از اکنون مقوله نظارت بر این اماکن آغاز و نسبت به اصلاح موارد ضعف اقدام و بنر محتوی شماره تماس و ارسال انتقادات و پیشنهادات برای مخاطبین نصب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: مقرر شده نسبت به بازسازی تابلوهای مسیر کربلا اقدام شود تا علاوه بر جهت‌نمایی از کیفیت لازم برخوردار شوند.

به گفته او امسال یک هزار و ۵۰ عدد علائم ایمنی و ۱۱۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی در جاده های استان نصب شده است.

وی از تهیه کلیپ و مستندسازی تصویری از چگونگی رفت و برگشت زائران در ایام اربعین در استان‌ها خبر داد و گفت: بسته تبلیغی مناسب حاوی لیوان با شعار ایمنی، کلاه‌سربند و غیره جهت توزیع بین زائران تهیه می‌شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر با عراق مرز مشترک دارد و پیش بینی می شود در ایام اربعین یک میلیون زائر از مرز خسروی کرمانشاه راهی کربلا شوند.

این استان در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.