به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جوادفاطمی نسب روز سه شنبه در نشست توجیهی با روحانیون مبلغ اعزامی به سرپل ذهاب با تسلیت ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) افزود: مبلغان در ایام محرم هم آگاهی مردم را در خصوص قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزایش دهند و هم جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از اهداف قیام کربلا تقویت کنند. 
وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باعث از بین رفتن مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه شده و سلامت جامعه را تضمین می کند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: امروز ما وظیفه داریم فلسفه قیام امام‌حسین(ع) و معارف ناب اهل بیت (ع) را بشناسیم و در مجالس و هیات های عزاداری عنوان کنیم.

فاطمی نسب ادامه داد: در مجالس عزای امام حسین(ع) باید سربازان گمنام امام زمان(عج) تربیت شود تا در برابر انحرافات اسلام و بایستند و سکوت نکنند.

وی اضافه کرد: باید اهداف و نهضت قیام امام حسین(ع) در دشت کربلا به گونه ای برای نسل های آینده پیاده شود که جامعه را متحول سازد و برفرهنگ جامعه تاثیربگذارد.

وی ضمن بیان اینکه بعد از قیام خونین کربلا انقلابی شکل گرفته که پرچم آن پرچم اسلام است، تاکید کرد: هرجا که علم امام حسین(ع) برافراشته شود باید عمران فرهنگی، مذهبی و دینی صورت گیرد و اهداف امربه معروف ونهی از منکر را برای جلوگیری از فساد در جامعه بکار گرفت.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.