به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات ووشوی دختران با حضور ۱۹۰ ورزشکار در ۲ بخش ساندا و تالو در قالب ۳۴ تیم از استان های سراسر کشور به میزبانی البرز برگزار شد.

در این مسابقات تیم کرمانشاه موفق شد با کسب سه مدال طلا و  ۲ برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در بخش ساندا و در وزن منهای ۳۹ کیلوگرم، دیانا رحیمی از کرمانشاه اول شد، سارینا حسنی از چهارمحال و بختیاری مقام دوم را کسب کرد و بهاره شجاع پور از لرستان و مهسا منیری از مازندران نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم نیز کمند شهبازی از کرمانشاه در کنار نیلوفر نیکدل از سیستان و بلوچستان مقام سوم مشترک را کسب کرد، ضمن اینکه فاطیما محمدی از مازندران قهرمان و مهتاب موسی پور از تهران نایب قهرمان شدند.

در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم نیز ستایش براتی از کرمانشاه در کنار رضوان موچانی از تهران ب به مدال برنز مشترک رسید، مریم بابایی از مازندران قهرمان شد و سحر روحی از خراسان رضوی نیز مقام دوم را کسب کرد.

در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، مریم فعله گری از کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستاد، آیسا خانی از البرز نایب قهرمان شد و فاطیما شعبانی از اصفهان و مطهره نجف پور از خراسان رضوی نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، نگار کریمی سومین مدال طلای تیم کرمانشاه را به ارمغان آورد، مهدیس مرادی از البرز نایب قهرمان شد و محدثه سبزی‌کار از چهارمحال و بختیاری و سیده ستاره گلشنی از مازندران نیز مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

ورزشکاران تیم کرمانشاه در بخش تالو مدالی کسب نکردند.

در پایان و در مجموع ۲ بخش تالو (اجرای فرم) و ساندا (مبارزه)، تیم ووشوی دختران اصفهان با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی رسید، کرمانشاه دوم شد و تهران الف با ۲ مدال طلا و ۲ نقره بر سکوی سوم ایستاد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.